Aktualizacja - Wybory w Dundull

Aktualizacja

Cześć! Wróciłam po przerwie - pewnie i tak nikt nie zauważył. Właśnie, mam małą prośbę. Widzę że są osoby które tego bloga czytają, z Polski, a nawet z innych krajów. Więc jeśli czytacie tego bloga, to dajcie o sobie znać - komentując lub nawet oceniając posty (macie reakcje pod każdym postem). Dla was to jedno kliknięcie a dla mnie duża motywacja, bo czuję się jakbym pisała sama do siebie
;(

Wybory w Dundull

Przyszedł czas aby mieszkańcy Dundull oddali głosy na swoich faworytów. Sigry będzie się starać o posadę burmistrza, ale Skoll również nie da za wygraną! 

Aby mieć dostęp do tych zadań, musicie ukończyć wcześniejsze zadania, gdzie robicie herbatkę nasenną dla Sigry. 

Nowy wyścig walentynkowy

Lowe w Stajni Jorvik ma dla was kolejny wyścig, dzięki któremu możecie zdobyć serce, które możecie wymienić na nagrody, oraz aż 750 PD dla swojego konia! Co więcej, nowy wyścig możecie zrobić w każdej chwili samemu, bez szukania drugiej osoby, i jest on o tematyce skoków :)

Aby mieć dostęp do tego wyścigu, musicie najpierw zrobić wyścig grupowy przez Jarlaheim.

Wyścig jest dostępny do końca walentynek, czyli do następnej środy.

Nowy wygląd krów

Nasi "łajno-twórcy" zyskali nowy wygląd :)
Bardzo fajny :D

Mini Relacja

A teraz zaprezentuję wam taką "mini relację z zadań". Postaram się wam za bardzo nie spojlerować, ale jeśli nie chcesz, to nie czytaj. 

Podczas zadań musieliśmy jechać w pewne miejsce z Ranią, omijając Srebrną Polanę, ale ja - leń, użyłam podwózki i w ten sposób zabrałam naszą przyjaciółkę w małą podróż :D

Potem było inne zadanie związane z krowami. W tym zadaniu krowy za nami biegały, i nawet dotrzymywały tempa! Było to dosyć śmieszne xD



A na końcu odblokowaliśmy nową podwózkę :D W sumie szkoda że dopiero na koniec zadań, bo się najeździłam 0.o A i tak brakowało mi "dłuższych" zadań :)

No i to tyle. Napiszcie jak tam wam minęły te zadanka i czy się podobały. Mi tak, jak zresztą wszystko co robi SSO :) Do zobaczenia...Napisania :D




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak dostać się na Chlebową Wyspę - Bugi #3

Spalony domek w Głuchych Lasach - Straszne Fakty o Star Stable #1

35 ciekawostek o Star Stable